-
Hoe beheer jij de interactie met je klanten in Microsoft Dynamics 365 CE?
- 19/12/2019
- Posted by: Leo Rietbergen
- Categorie: Customer Engagement, Customer Experience, Customer Journey
Geen reacties -
Laat je inspireren door de Kennisbank van Inteleo!
- 11/06/2019
- Posted by: Leo Rietbergen
- Categorie: CRM, Customer Engagement, Customer Experience, Online Marketing
-
Dit is waarom de Net Promotor Score (NPS) zo interessant is voor jouw CRM!
- 21/05/2019
- Posted by: Leo Rietbergen
- Categorie: CRM, Customer Engagement, Customer Experience
-
Waarom klantbeleving ó zo belangrijk is voor jouw bedrijf
- 09/05/2019
- Posted by: Leo Rietbergen
- Categorie: Customer Engagement, Customer Experience
-
Wat is de Voice of the Customer (VOC)? En waarom is het zéér nuttig?
- 24/04/2019
- Posted by: Leo Rietbergen
- Categorie: CRM, Customer Experience, Customer Journey
-
3 gouden tips hoe Customer Experience succesvol wordt binnen jouw bedrijf!
- 18/04/2019
- Posted by: Leo Rietbergen
- Categorie: Customer Experience, Customer Journey
-
2 makkelijke manieren om een Customer Journey te maken!
- 16/04/2019
- Posted by: Leo Rietbergen
- Categorie: CRM strategie, Customer Experience, Customer Journey
Wat is een Customer Journey?
Een Customer Journey betekent: klantreis. Het is de reis die jouw potentiële klant aflegt om bij jou klant te worden en te blijven. Een klantreis bestaat uit verschillende fases en je zou kunnen zeggen dat …