Over LeoWil je leuk met CRM werken, dan moet CRM leuk zijn
Dat is waar Inteleo voor staat: CRM leuk maken om ermee te werken. Door het leuk te maken zien medewerkers er de oneindige mogelijkheden van in. CRM is bedacht door mensen en is bedoeld voor mensen. Alleen aan dat laatste mankeert vaak veel. Het is niet een kwestie van een CRM strategie bedenken en een CRM systeem kiezen. Het is veel meer dan dat. Iemand die ermee werkt moet steun hebben aan CRM. Het moet een ‘maatje’ zijn in het werk dat iemand doet. Dat is de filosofie van Inteleo. En om dat te bereiken zet Inteleo bij bedrijven de succesvolle Inteleo-CRM-formule in welke bestaat uit: doel, mens en middel.
Wat doet Inteleo
Klanten van Inteleo werken of overwegen om te gaan werken met CRM. Eigenlijk is vrijwel altijd de vraag aan Inteleo: hoe kan het klantenbeheer in onze organisatie beter worden ingericht?
Het beter inrichten van het klantenbeheer doet Inteleo met het uitrollen van een goede CRM strategie. En als CRM systeem is Microsoft Dynamics 365 CE favoriet. Om dit alles succesvol te laten draaien maken klanten graag gebruik van onze adviezen, demo’s, trainingen, CRM strategie-sessies en consultancy werkzaamheden.
Inteleo, dat ben ik
Mijn naam is Leo, het gezicht achter Inteleo. Na 25 jaar in het CRM vak, voel ik mij er nog steeds een vis in het water. Wel verbaas ik mij vaak over een bepaald ding. De mens. Die wordt regelmatig onderschat als bedrijven werken of gaan werken met CRM. De mens die moet het allemaal maar goed vinden en er gewoon mee gaan werken. Geen gezeur. Ook ik heb dat als medewerker in het verleden zo ervaren. En daar zit het addertje onder het gras. De mens wil het vaak anders doen. Die wil CRM en het CRM systeem naar zijn hand zetten om er goed mee te kunnen werken, ieder op zijn eigen manier. Dat gaat ook en kan ook, maar dan wel met de juiste balans tussen doel, mens en middel. En daar is Inteleo een kei in >> CV Leo Rietbergen
Testimonials
Arnaud Backbier
Leo has supported our implementation of Microsoft Dynamics CE. It is clear Leo knows where he is talking about. Leo’s experience in the application, change management aspects, the usage by persons and his way of working connected very well.
Ina Haverhals
Ik heb Leo ervaren als plezierige en deskundige consultant. Hij voelt heel goed aan wat een organisatie van hem verwacht en op welke wijze hij de direct betrokken medewerkers moet aanhaken in de ontwikkelingen, zodat na zijn vertrek de kennis wordt geborgd!
John Trechsel
Leo is een leuke, sociale, flexibele en intelligente CRM specialist. Van strategie tot implementatie en zeer geduldig. Met gezonde en prettige drang om zijn diepe kennis over te dragen. Altijd klant centraal. Een aanwinst voor elk klantgericht bedrijf.
Linda Johnson
DBS Business Solutions is a Reseller of Scribe’s products. In the 5 years that I have worked with them they have risen from an Authorized Reseller to Elite Partner status. They are currently one of our Top Ten Partners in EMEA. This is due in large part to the hard work of Leo Reitbergen. He is intelligent, understands his product very well, and is easy to work with. He is able to clearly communicate Scribe’s value proposition and has been responsible for tremendous business growth in a down economy.
Wendy Wetzels
I worked with Leo on the CRM implementation at Adelante. In my role as project manager I got to know Leo as a dedicated and very skilled CRM expert with an ability to motivate end users. He is able to translate user requirements to system capabilities and solutions. Leo is not only focused on the final product, but also aware of change management needs within the organization that required to be addressed during the project lifecycle.
Jochen Haalboom
Als relatief kleine gebruiker van Microsoft Dynamics 365 is het soms zoeken naar de beste functionaliteiten. Je hebt geen eigen specialist in dienst, dus is het fijn als je op inhuurbasis toch verder komt. Door goed luisteren, bijsturen en het formuleren van een concreet doel heeft Leo ons geholpen om het in kaart brengen van ‘lead nurturing’ te stroomlijnen van het eerste klantcontact tot het sluiten van de overeenkomt. Zijn jarenlange ervaring betaalt zich uit in praktijkgerichte oplossingen binnen de bestaande inrichting. De inzet van een professional op het gebied van CRM is een enorme uitkomst als je kampt met onvoldoende tijd en expertise om de oneindige mogelijkheden van Dynamics CRM te doorgronden.