Advies

AdviesAdvies in het kiezen van een nieuwe CRM

advies crm systeem microsoft dynamics 365
Wees eens eerlijk? Heb je eigenlijk geen flauw idee welk nieuw CRM systeem bij jouw organisatie het beste past? Vraag om advies, dat is juist goed…

Inteleo begrijpt het goed dat je je eerst wilt oriënteren voordat je een nieuw CRM systeem aanschaft. Om je hierbij te helpen kun je kiezen uit een gratis Inteleo CRM Strategie Sessie, een quickscan of een demonstratie van Microsoft Dynamics 365 CRM.

Gratis Inteleo CRM strategie sessie

CRM begint met een goed doordacht plan. Daarom ga je tijdens het kennismakingsgesprek al meteen de diepte in met de ‘Inteleo-CRM-strategiesessie’. In twee uur tijd doorloop je alle facetten die bij CRM en een CRM systeem komen kijken en waar je aan moet denken.

Laat een quickscan doen

Vraag een quickscan aan als je nog in de oriëntatiefase zit voor het kiezen van een CRM systeem. Tijdens de quickscan wordt onderzocht wat de belangrijkste kansen, knelpunten en verbetermogelijkheden voor je organisatie zijn op het gebied van CRM. Er wordt gekeken naar doel, mens en middel. Ook krijg je advies over wat de aanschaf van Microsoft Dynamics 365 CRM voor jouw organisatie betekent.

Demonstratie van Microsoft Dynamics 365 CRM

Vraag een demonstratie aan waarin je live ziet wat de mogelijkheden zijn van Microsoft Dynamics 365 CRM. Krijg tekst en uitleg en beoordeel zelf of dit CRM systeem iets is voor je organisatie.

10 gratis tips voor een succesvol CRM
Welke hulp wil je?

Zoek je advies over een nieuw CRM systeem? Of wil je Dynamics 365 CRM implementeren of juist verbeteren? 

Ik heb Leo ervaren als plezierige en deskundige consultant. Hij voelt heel goed aan wat een organisatie van hem verwacht en op welke wijze hij de direct betrokken medewerkers moet aanhaken in de ontwikkelingen, zodat na zijn vertrek de kennis wordt geborgd!

Ina Haverhals
Programma-, projectmanager at Vektis CV, eigenaar Shiatsupraktijk I-H; shiatsutherapeute, Vektis

Microsoft Dynamics 365 is een systeem voor centrale gegevensopslag.

Alle informatie is voor iedereen beschikbaar. Met CRM kun je heel veel verschillende soorten gegevens beheren, zoals accounts, contactpersonen, verkoopkansen, activiteiten, aanvragen en omzet. Het CRM systeem ondersteunt processen op basis van als “dit” gebeurt moet er automatisch “dat” worden gedaan. Microsoft Dynamics CRM biedt uitgebreide mogelijkheden om de gegevens in de vorm van lijsten, in de vorm van grafieken en in dashboards te tonen.