Training

Training3 basistrainingen voor wie gaat werken met Microsoft Dynamics 365 CRM

crm dynamics 365 Inteleo
Bereid je goed voor als je Microsoft Dynamics 365 CRM implementeert in je organisatie! Een fout is zo gemaakt…

In je organisatie gaan waarschijnlijk collega’s van diverse afdelingen aan de slag met CRM van Microsoft Dynamics 365. Denk hierbij aan de gebruikers​​, de technische en/of functionele beheerders en managers. Dat vraagt om verschillende vaardigheden en inzichten. Daarom biedt Inteleo 3 soorten basistrainingen aan.

Programma Basistraining Microsoft CRM Dynamics 365 voor gebruikers

In de training leer je:

  • Hoe kan ik in mijn werk Microsoft Dynamics 365 CRM optimaal gebruiken?
  • Hoe houd ik mijzelf gemotiveerd om ermee te blijven werken?
  • Wat zijn de functionaliteiten?
  • Wat kan wel en wat kan niet met dit CRM systeem? Waar moet ik nog meer op letten?

Programma Basistraining Microsoft CRM Dynamics 365 voor technische of functionele beheerders

In de training leer je:

  • Wat betekent de implementatie van Microsoft CRM Dynamics 365 voor de organisatie?
  • Wat zijn de functionaliteiten van dit systeem?
  • Hoe gaat de integratie met andere systemen?
  • Welke problemen kunnen wij als team verwachten en hoe lossen wij dit op?

Programma Basistraining Microsoft Dynamics 365 CRM voor managers

In de training leer je:

  • Wat betekent Microsoft Dynamics 365 CRM voor mij en mijn team?
  • Hoe bepaal ik de doelstellingen die ik met CRM wil bereiken?
  • Hoeveel tijd is nodig om aan het systeem te wennen en waar kunnen wij tegenaan lopen?
  • Hoe houd ik mijn team gemotiveerd om ermee te blijven werken?

Overige informatie over de trainingen

crm dynamics 365 basis training
10 gratis tips voor een succesvol CRM
Welke hulp wil je?

Zoek je advies over een nieuw CRM systeem? Of wil je Dynamics 365 CRM implementeren of juist verbeteren? 

Ik heb Leo ervaren als plezierige en deskundige consultant. Hij voelt heel goed aan wat een organisatie van hem verwacht en op welke wijze hij de direct betrokken medewerkers moet aanhaken in de ontwikkelingen, zodat na zijn vertrek de kennis wordt geborgd!

Ina Haverhals
Programma-, projectmanager at Vektis CV, eigenaar Shiatsupraktijk I-H; shiatsutherapeute, Vektis

Doel, mens en middel zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden.

In alle trainingen die Inteleo geeft staan 3 factoren (doel, mens, middel) centraal. Het één kan niet zonder het ander. Je kunt niet een CRM systeem installeren als vervolgens niemand weet hoe je ermee moet werken. Ook veroorzaakt een (nieuw) CRM systeem nogal eens weerstand bij gebruikers, functionele/technische beheerders en managers. Daarom maak je in de trainingen ook kennis met de 23plusone methode.