Consultancy

ConsultancyVerbeter de Microsoft Dynamics 365 CRM met een consultant aan je zijde

ms dynamics 365
Twee weten meer dan één

Om de kracht van MS Dynamics 365 CRM te benutten, moet een duidelijk doel voor ogen zijn. Alles draait om customer engagement. Hoe win je de klant? Welke signalen geven je bestaande klanten? Wat gebeurt er in jouw marktsegment en hoe kun je je marketing- en verkoopstrategie inzetten? Een krachtig CRM is hierbij een onmisbare tool. Schakel Inteleo in als consultant, zodat binnen je organisatie de juiste klantinformatie wordt vastgelegd en de klantinformatie effectief wordt ingezet. Door deze processen goed te automatiseren behaal je het beste resultaat.

Wat doet een consultant

De consultant kan voor jou:

  • Hands-on en uitvoerende werkzaamheden verrichten om MS Dynamics 365 binnen je organisatie te verbeteren
  • Het CRM team opzetten en/of ondersteunen
  • Hulp bieden bij het vinden van de juiste project manager en technisch consultant.

Inzichten en tools

Inteleo beschikt over een aantal inzichten en tools die vaak tijdens de Microsoft Dynamics 365 consultancy trajecten worden ingezet. Uitgangspunt bij alle activiteiten zijn de 3 belangrijkste Customer Engagement (CRM) Succesfactoren​: doel, mens, middel. Daarnaast wordt bij het opstellen van de CRM doelstellingen en het creëren van motivatie bij de teamleden de 23plusone methode ingezet.

10 gratis tips voor een succesvol CRM
Welke hulp wil je?

Zoek je advies over een nieuw CRM systeem? Of wil je Dynamics 365 CRM implementeren of juist verbeteren? 

Ik heb Leo ervaren als plezierige en deskundige consultant. Hij voelt heel goed aan wat een organisatie van hem verwacht en op welke wijze hij de direct betrokken medewerkers moet aanhaken in de ontwikkelingen, zodat na zijn vertrek de kennis wordt geborgd!

Ina Haverhals
Programma-, projectmanager at Vektis CV, eigenaar Shiatsupraktijk I-H; shiatsutherapeute, Vektis

3 succesfactoren voor effectieve CRM: plezier – leren – delen