Training

TrainingIntroductietraining voor het kiezen van een nieuwe CRM

introductie training crm
Een goede CRM training geeft je een helder beeld wat CRM is en welk CRM systeem bij je organisatie past. Zoek je zo’n training?

Een goede CRM training maakt het kiezen van een CRM systeem makkelijker. Inteleo biedt een introductietraining CRM aan waarin je in een halve dag alle informatie krijgt over wat CRM is en wat je ermee kunt, maar ook welke systemen er zijn en wat bij jouw organisatie past.

Introductie training CRM

Je zoekt voor je organisatie een nieuw CRM systeem. Ook wil je graag weten hoe CRM jou en je collega’s gaat helpen. Oftewel, je zit in de oriëntatiefase wat betreft CRM en je kunt wel wat goede adviezen gebruiken. De CRM introductietraining geeft je duidelijkheid wat betreft de bovenstaande punten, waarbij er gebruik wordt gemaakt van de 23plusone methode. Na de training ben je goed voorbereid op wat het werken met CRM betekent en welke CRM systemen je kunt overwegen om te implementeren binnen je organisatie.

Programma training

In de training leer je:

  • Wat is CRM, waarom is het belangrijk en wat kun je ermee?
  • Welke CRM systemen zijn er en welke passen bij mijn organisatie?
  • Hoe haalt iedereen binnen het bedrijf alles uit het CRM systeem wat erin zit? Hoe blijft men gemotiveerd?
  • Hoe kom ik tot een goede CRM strategie?
  • Welke stappen zet ik om met CRM en een goed CRM systeem te werken?

Overige informatie over de training

crm training introductietraining
10 gratis tips voor een succesvol CRM
Welke hulp wil je?

Zoek je advies over een nieuw CRM systeem? Of wil je Dynamics 365 CRM implementeren of juist verbeteren? 

Ik heb Leo ervaren als plezierige en deskundige consultant. Hij voelt heel goed aan wat een organisatie van hem verwacht en op welke wijze hij de direct betrokken medewerkers moet aanhaken in de ontwikkelingen, zodat na zijn vertrek de kennis wordt geborgd!

Ina Haverhals
Programma-, projectmanager at Vektis CV, eigenaar Shiatsupraktijk I-H; shiatsutherapeute, Vektis

Het gaat om doel, mens en middel.

Een CRM systeem introduceren is niet zo moeilijk. Maar waar het binnen bedrijven vaak verkeerd gaat, is dat het doel van CRM niet duidelijk is omschreven. Ook is er geregeld weerstand bij de gebruikers, die eerst hoopvol ermee beginnen en na een tijd geen zin meer hebben om met het CRM systeem te werken. Dat is niet nodig en daarom komen deze onderwerpen uitgebreid aan bod tijdens de CRM introductietraining. Hierbij wordt gebruik gemaakt van de methode van 23plusone.