Training

Training3 basistrainingen en 3 vervolgtrainingen Microsoft Dynamcis 365

microsoft dynamics 365 training Inteleo
Met een goede Microsoft Dynamics 365 training lukt het wél om de CRM doelstellingen te halen!

Inteleo biedt 3 basistrainingen en 3 vervolgtrainingen aan om het gebruik van Microsoft Dynamics 365 CRM in je organisatie te verbeteren. De trainingen zijn speciaal afgestemd op de verschillende gebruikers van dit CRM systeem: de gebruikers​​, de technische en/of functionele beheerders en de managers.

Basistrainingen

Programma Microsoft Dynamics 365 training (basistraining voor gebruikers)

In de training komt aan bod:

  • Hoe kan ik in mijn werk Microsoft Dynamics 365 CRM optimaal gebruiken?
  • Hoe houd ik mijzelf gemotiveerd om ermee te blijven werken?
  • Wat zijn de functionaliteiten?
  • Wat kan wel en wat kan niet met dit CRM systeem? Waar moet ik nog meer op letten?

Programma Microsoft Dynamics 365 (basistraining voor technische of functionele beheerders)

In de training komt aan bod:

  • Wat betekent de implementatie van Microsoft Dynamics 365 CRM voor de organisatie?
  • Wat zijn de functionaliteiten van dit systeem?
  • Hoe gaat de integratie met andere systemen?
  • Tegen welke problemen kunnen wij als team tegenaan lopen en hoe lossen wij dat op?

Programma Microsoft Dynamics 365 training (basistraining voor managers)

In de training komt aan bod:

  • Wat betekent Microsoft Dynamics 365 CRM voor mij en mijn team?
  • Hoe bepaal ik de doelstellingen die ik met CRM wil bereiken?
  • Hoeveel tijd is nodig om aan het systeem te wennen en waar kunnen wij tegenaan lopen?
  • Hoe houd ik mijn team gemotiveerd om ermee te blijven werken?

Overige informatie over de basistraining

crm training introductietraining

Vervolgtrainingen

Programma Microsoft Dynamics 365 training (vervolgtraining voor gebruikers)

In de training komt aan bod:

  • Welke gegevens kan ik (niet) vastleggen
  • Welke processen wil ik automatiseren
  • Welke rapportage is er / kan ik zelf maken

Programma Microsoft Dynamics 365 (vervolgtraining voor technische of functionele beheerders)

In de training komt aan bod:

  • Gegevens vastleggen: entiteiten – velden – formulieren | autorisatie
  • Processen: workflow / bedrijfsprocesstroom
  • Rapportage: (systeem) weergaves, grafieken, dashboards

Programma Microsoft Dynamics 365 training (vervolgtraining voor managers)

In de training komt aan bod:

  • Motivatie / Inspiratie van gebruikers
  • Processen automatiseren
  • Rapportage optimaliseren

Overige informatie over de vervolgtraining

crm training introductietraining
10 gratis tips voor een succesvol CRM
Welke hulp wil je?

Zoek je advies over een nieuw CRM systeem? Of wil je Dynamics 365 CRM implementeren of juist verbeteren? 

Ik heb Leo ervaren als plezierige en deskundige consultant. Hij voelt heel goed aan wat een organisatie van hem verwacht en op welke wijze hij de direct betrokken medewerkers moet aanhaken in de ontwikkelingen, zodat na zijn vertrek de kennis wordt geborgd!

Ina Haverhals
Programma-, projectmanager at Vektis CV, eigenaar Shiatsupraktijk I-H; shiatsutherapeute, Vektis

De rode draad in de trainingen.

In alle trainingen die Inteleo geeft staan 3 factoren (doel, mens, middel) centraal. Het één kan niet zonder het ander. Je kunt niet een CRM systeem implementeren en optimaliseren als vervolgens niemand weet hoe je ermee moet werken. Ook veroorzaakt een (nieuw) CRM systeem nogal eens weerstand bij gebruikers, functionele/technische beheerders en managers. Daarom maak je in de trainingen ook kennis met de 23plusone methode.