Leo has supported our implementation of Microsoft Dynamics CE. It is clear Leo knows where he is talking about. Leo’s experience in the application, change management aspects, the usage by persons and his way of working connected very well.

Ik heb Leo ervaren als plezierige en deskundige consultant. Hij voelt heel goed aan wat een organisatie van hem verwacht en op welke wijze hij de direct betrokken medewerkers moet aanhaken in de ontwikkelingen, zodat na zijn vertrek de kennis wordt geborgd!

Leo is een leuke, sociale, flexibele en intelligente CRM specialist. Van strategie tot implementatie en zeer geduldig. Met gezonde en prettige drang om zijn diepe kennis over te dragen. Altijd klant centraal. Een aanwinst voor elk klantgericht bedrijf.

DBS Business Solutions is a Reseller of Scribe’s products. In the 5 years that I have worked with them they have risen from an Authorized Reseller to Elite Partner status. They are currently one of our Top Ten Partners in EMEA. This is due in large part to the hard work of Leo Reitbergen. He is intelligent, understands his product very well, and is easy to work with. He is able to clearly communicate Scribe’s value proposition and has been responsible for tremendous business growth in a down economy.

I worked with Leo on the CRM implementation at Adelante. In my role as project manager I got to know Leo as a dedicated and very skilled CRM expert with an ability to motivate end users. He is able to translate user requirements to system capabilities and solutions. Leo is not only focused on the final product, but also aware of change management needs within the organization that required to be addressed during the project lifecycle.

Als relatief kleine gebruiker van Microsoft Dynamics 365 is het soms zoeken naar de beste functionaliteiten. Je hebt geen eigen specialist in dienst, dus is het fijn als je op inhuurbasis toch verder komt. Door goed luisteren, bijsturen en het formuleren van een concreet doel heeft Leo ons geholpen om het in kaart brengen van ‘lead nurturing’ te stroomlijnen van het eerste klantcontact tot het sluiten van de overeenkomt. Zijn jarenlange ervaring betaalt zich uit in praktijkgerichte oplossingen binnen de bestaande inrichting. De inzet van een professional op het gebied van CRM is een enorme uitkomst als je kampt met onvoldoende tijd en expertise om de oneindige mogelijkheden van Dynamics CRM te doorgronden.
