Over Inteleo

microsoft crm 365 inteleo

Over InteleoWil je leuk met CRM werken, dan moet CRM leuk zijn

Dat is waar Inteleo voor staat: CRM leuk maken om ermee te werken. Door het leuk te maken zien medewerkers er de oneindige mogelijkheden van in. CRM is bedacht door mensen en is bedoeld voor mensen. Alleen aan dat laatste mankeert vaak veel. Het is niet een kwestie van een CRM strategie bedenken en een CRM systeem kiezen. Het is veel meer dan dat. Iemand die ermee werkt moet steun hebben aan CRM. Het moet een ‘maatje’ zijn in het werk dat iemand doet. Dat is de filosofie van Inteleo. En om dat te bereiken zet Inteleo bij bedrijven de succesvolle Inteleo-CRM-formule in welke bestaat uit: doel, mens en middel.

Wat doet Inteleo

Klanten van Inteleo werken of overwegen om te gaan werken met CRM. Eigenlijk is vrijwel altijd de vraag aan Inteleo: hoe kan het klantenbeheer in onze organisatie beter worden ingericht?

Het beter inrichten van het klantenbeheer doet Inteleo met het uitrollen van een goede CRM strategie. En als CRM systeem is Microsoft Dynamics 365 CRM favoriet. Om dit alles succesvol te laten draaien maken klanten graag gebruik van onze adviezen, demo’s, trainingen, CRM strategie-sessies en consultancy werkzaamheden.

crm Inteleo crm specialist

Inteleo, dat ben ik

Mijn naam is Leo, het gezicht achter Inteleo. Na 25 jaar in het CRM vak, voel ik mij er nog steeds een vis in het water. Wel verbaas ik mij vaak over een bepaald ding. De mens. Die wordt regelmatig onderschat als bedrijven werken of gaan werken met CRM. De mens die moet het allemaal maar goed vinden en er gewoon mee gaan werken. Geen gezeur. Ook ik heb dat als medewerker in het verleden zo ervaren. En daar zit het addertje onder het gras. De mens wil het vaak anders doen. Die wil CRM en het CRM systeem naar zijn hand zetten om er goed mee te kunnen werken, ieder op zijn eigen manier. Dat gaat ook en kan ook, maar dan wel met de juiste balans tussen doel, mens en middel. En daar is Inteleo een kei in >> CV Leo Rietbergen

10 gratis tips voor een succesvol CRM
Welke hulp wil je?

Zoek je advies over een nieuw CRM systeem? Of wil je Dynamics 365 CRM implementeren of juist verbeteren? 

Ik heb Leo ervaren als plezierige en deskundige consultant. Hij voelt heel goed aan wat een organisatie van hem verwacht en op welke wijze hij de direct betrokken medewerkers moet aanhaken in de ontwikkelingen, zodat na zijn vertrek de kennis wordt geborgd!

Ina Haverhals
Programma-, projectmanager at Vektis CV, eigenaar Shiatsupraktijk I-H; shiatsutherapeute, Vektis

Waar loop jij tegenaan met CRM?

Testimonials