Aanbod

INTELEO CRM SUCCES PROGRAMMA
Als organisatie valt het niet mee om klanten aan te trekken en te behouden. Klanten willen begrepen worden en bij onvrede stappen ze vaak over op je concurrent. Dit kan jouw organisatie en medewerkers flink onder druk zetten. Daarnaast is het goed inrichten en goed gebruiken van Microsoft Dynamics 365 CRM (CE, Sales, Marketing, Service) ook een kunst apart. Het Inteleo CRM Succesplan richt zich hierop. Het helpt je om op een gestructureerde manier Microsoft Dynamics 365 CRM in te richten en te gebruiken. Ook leer je om een CRM omgeving in te richten, waarbij de klantomgeving met een doordachte CRM-strategie van A tot Z ingericht is. Hiermee beschikken medewerkers over een werkbare CRM om klanten naar volle tevredenheid te bedienen.
Een intensief traject, bestaande uit meerdere maanden, met als doel meer CRM Succes door meer CRM Adoptie en beter CRM Gebruik.
Klik hier voor meer informatie over het Inteleo CRM Succes Programma

TRAINING MICROSOFT DYNAMICS 365 CE / CRM
Dat Microsoft Dynamics 365 CE veel interessante functionaliteiten heeft, dat is jou en je team inmiddels wel bekend. Belangrijker is de vraag of de functionaliteiten binnen jouw organisatie op de juiste manier worden ingezet. Vaak ontbreekt het aan voldoende kennis over de mogelijkheden van Microsoft Dynamics 365 CE. En dat leidt tot irritaties en onvrede over het CRM systeem en zelfs tot weerstand om ermee te werken. De investering in het CRM systeem is dan ineens een kritisch aandachtspunt, omdat de resultaten achterblijven. De diverse trainingen op maat die Inteleo aanbiedt geven je de juiste inzichten en handvatten en brengen je op de hoogte van de laatste ontwikkelingen van dit CRM systeem.
Diverse trainingen op maat voor zowel de directie, management, eindgebruikers als het CRM Team. Het doel is om het optimaal werken met Microsoft Dynamics 365 CE / CRM te vergroten en alle benodigde functionaliteiten goed in te richten voor het beste resultaat.
Klik hier voor meer informatie over de Microsoft Dynamics 365 CRM trainingen van Inteleo

CONSULTANCY MICROSOFT DYNAMICS 365 CE / CRM
Als bedrijf bereik je met CRM vaak na verloop van tijd een punt waarin je wilt weten wat goed gaat en wat beter kan. Misschien lopen bepaalde processen niet naar tevredenheid en is het belangrijk om het Microsoft Dynamics 365 CE CRM systeem hierop aan te passen. Of het kan zijn dat de bedrijfsvoering in positieve zin is veranderd en dat de CRM een herinrichting nodig heeft. Je wilt dat de CRM omgeving met je meebeweegt en een onderdeel is van het succes in je organisatie. Om dit te bereiken kun je mij inzetten als CRM Consultant waarin ik adviezen geef over bijvoorbeeld het aanpassen van entiteiten, velden en formulieren. Maar ook advies over business processen en weergaves en grafieken in het dashboard.
Consultancy waarbij de CRM Manager en/of de CRM gebruikers advies krijgen over uiteenlopende functionaliteiten van Microsoft Dynamics 365 CE / CRM voor een efficiënter gebruik van dit CRM systeem.

Changemanagement maakt een belangrijk onderdeel uit van de consultancy, crm trainingen en de crm coachingstrajecten die ik geef
Als Microsoft Dynamics 365 CE specialist hecht ik veel waarde aan een goede begeleiding van de CRM Manager en de CRM gebruikers. Als onderdeel van Changemanagement pas ik de ADKAR methode en de 23plusone methode toe. Beide methodes stimuleren enerzijds de organisatie om medewerkers meer te betrekken bij het optimaal inrichten van de CRM omgeving. Anderzijds motiveert het de medewerkers om CRM en het CRM systeem als een belangrijk onderdeel te zien van de klantomgeving.
Testimonials

Arnaud Backbier
Leo has supported our implementation of Microsoft Dynamics CE. It is clear Leo knows where he is talking about. Leo’s experience in the application, change management aspects, the usage by persons and his way of working connected very well.

Ina Haverhals
Ik heb Leo ervaren als plezierige en deskundige consultant. Hij voelt heel goed aan wat een organisatie van hem verwacht en op welke wijze hij de direct betrokken medewerkers moet aanhaken in de ontwikkelingen, zodat na zijn vertrek de kennis wordt geborgd!

John Trechsel
Leo is een leuke, sociale, flexibele en intelligente CRM specialist. Van strategie tot implementatie en zeer geduldig. Met gezonde en prettige drang om zijn diepe kennis over te dragen. Altijd klant centraal. Een aanwinst voor elk klantgericht bedrijf.

Linda Johnson
DBS Business Solutions is a Reseller of Scribe’s products. In the 5 years that I have worked with them they have risen from an Authorized Reseller to Elite Partner status. They are currently one of our Top Ten Partners in EMEA. This is due in large part to the hard work of Leo Reitbergen. He is intelligent, understands his product very well, and is easy to work with. He is able to clearly communicate Scribe’s value proposition and has been responsible for tremendous business growth in a down economy.

Wendy Wetzels
I worked with Leo on the CRM implementation at Adelante. In my role as project manager I got to know Leo as a dedicated and very skilled CRM expert with an ability to motivate end users. He is able to translate user requirements to system capabilities and solutions. Leo is not only focused on the final product, but also aware of change management needs within the organization that required to be addressed during the project lifecycle.

Jochen Haalboom
Als relatief kleine gebruiker van Microsoft Dynamics 365 is het soms zoeken naar de beste functionaliteiten. Je hebt geen eigen specialist in dienst, dus is het fijn als je op inhuurbasis toch verder komt. Door goed luisteren, bijsturen en het formuleren van een concreet doel heeft Leo ons geholpen om het in kaart brengen van ‘lead nurturing’ te stroomlijnen van het eerste klantcontact tot het sluiten van de overeenkomt. Zijn jarenlange ervaring betaalt zich uit in praktijkgerichte oplossingen binnen de bestaande inrichting. De inzet van een professional op het gebied van CRM is een enorme uitkomst als je kampt met onvoldoende tijd en expertise om de oneindige mogelijkheden van Dynamics CRM te doorgronden.