Wil je CRM efficiënt inzetten, dan zijn het je medewerkers die het op handen moeten gaan dragen.

Als Microsoft Dynamics 365 CE adviseur en crm coach hecht ik grote waarde aan de factor ‘mens’. Met alleen een goed ingericht CRM systeem kom je er niet. De factor mens is minstens zo belangrijk, zo niet belangrijker.

Iedereen die binnen jouw organisatie te maken heeft met CRM moet er de juiste feeling mee hebben en zich betrokken voelen bij de CRM strategie. Daar is het aanbod van Inteleo dan ook sterk op gericht. 

Mens CRM Succesplan

Aanbod

plan do check act crm strategie

INTELEO CRM SUCCES PROGRAMMA  

Als organisatie valt het niet mee om klanten aan te trekken en te behouden. Klanten willen begrepen worden en bij onvrede stappen ze vaak over op je concurrent. Dit kan jouw organisatie en medewerkers flink onder druk zetten. Daarnaast is het goed inrichten en goed gebruiken van Microsoft Dynamics 365 CRM (CE, Sales, Marketing, Service)  ook een kunst apart. Het Inteleo CRM Succesplan richt zich hierop. Het helpt je om op een gestructureerde manier Microsoft Dynamics 365 CRM in te richten en te gebruiken. Ook leer je om een CRM omgeving in te richten, waarbij de klantomgeving met een doordachte CRM-strategie van A tot Z ingericht is. Hiermee beschikken medewerkers over een werkbare CRM om klanten naar volle tevredenheid te bedienen.

Een intensief traject, bestaande uit meerdere maanden, met als doel meer CRM Succes door meer CRM Adoptie en beter CRM Gebruik.

Klik hier voor meer informatie over het Inteleo CRM Succes Programma

Inteleo training

TRAINING MICROSOFT DYNAMICS 365 CE / CRM 

Dat Microsoft Dynamics 365 CE veel interessante functionaliteiten heeft, dat is jou en je team inmiddels wel bekend. Belangrijker is de vraag of de functionaliteiten binnen jouw organisatie op de juiste manier worden ingezet. Vaak ontbreekt het aan voldoende kennis over de mogelijkheden van Microsoft Dynamics 365 CE. En dat leidt tot irritaties en onvrede over het CRM systeem en zelfs tot weerstand om ermee te werken. De investering in het CRM systeem is dan ineens een kritisch aandachtspunt, omdat de resultaten achterblijven. De diverse trainingen op maat die Inteleo aanbiedt geven je de juiste inzichten en handvatten en brengen je op de hoogte van de laatste ontwikkelingen van dit CRM systeem.

Diverse trainingen op maat voor zowel de directie, management, eindgebruikers als het CRM Team. Het doel is om het optimaal werken met Microsoft Dynamics 365 CE / CRM te vergroten en alle benodigde functionaliteiten goed in te richten voor het beste resultaat.

Klik hier voor meer informatie over de Microsoft Dynamics 365 CRM trainingen van Inteleo

CONSULTANCY MICROSOFT DYNAMICS 365 CE / CRM 

Als bedrijf bereik je met CRM vaak na verloop van tijd een punt waarin je wilt weten wat goed gaat en wat beter kan. Misschien lopen bepaalde processen niet naar tevredenheid en is het belangrijk om het Microsoft Dynamics 365 CE CRM systeem hierop aan te passen. Of het kan zijn dat de bedrijfsvoering in positieve zin is veranderd en dat de CRM een herinrichting nodig heeft. Je wilt dat de CRM omgeving met je meebeweegt en een onderdeel is van het succes in je organisatie. Om dit te bereiken kun je mij inzetten als CRM Consultant waarin ik adviezen geef over bijvoorbeeld het aanpassen van entiteiten, velden en formulieren. Maar ook advies over business processen en weergaves en grafieken in het dashboard.

Consultancy waarbij de CRM Manager en/of de CRM gebruikers advies krijgen over uiteenlopende functionaliteiten van Microsoft Dynamics 365 CE / CRM voor een efficiënter gebruik van dit CRM systeem.

Klik hier voor contact

Leo Rietbergen

Changemanagement maakt een belangrijk onderdeel uit van de consultancy, crm trainingen en de crm coachingstrajecten die ik geef

Als Microsoft Dynamics 365 CE specialist hecht ik veel waarde aan een goede begeleiding van de CRM Manager en de CRM gebruikers. Als onderdeel van Changemanagement pas ik de ADKAR methode en de 23plusone methode toe. Beide methodes stimuleren enerzijds de organisatie om medewerkers meer te betrekken bij het optimaal inrichten van de CRM omgeving. Anderzijds motiveert het de medewerkers om CRM en het CRM systeem als een belangrijk onderdeel te zien van de klantomgeving.   

Testimonials