-
Customer Engagement en CRM: op 3 manieren een perfecte combinatie!
- 09/01/2022
- Posted by: Leo Rietbergen
- Categorie: CRM strategie, Customer Engagement, Social Media
Geen reacties -
Eén van de 3 succesfactoren van Customer Engagement Management is: de mens
- 05/10/2021
- Posted by: Leo Rietbergen
- Categorie: CRM, Customer Engagement, Mens
-
Hoe beheer jij de interactie met je klanten in Microsoft Dynamics 365 CE?
- 19/12/2019
- Posted by: Leo Rietbergen
- Categorie: Customer Engagement, Customer Experience, Customer Journey
-
Overzicht waarvoor je een CRM systeem in jouw organisatie kunt toepassen!
- 18/06/2019
- Posted by: Leo Rietbergen
- Categorie: CRM, CRM strategie, Customer Engagement
-
Laat je inspireren door de Kennisbank van Inteleo!
- 11/06/2019
- Posted by: Leo Rietbergen
- Categorie: CRM, Customer Engagement, Customer Experience, Online Marketing
-
Waarom je áltijd goede redirects moet gebruiken voor je website (anders gaat het mis)!
- 30/05/2019
- Posted by: Leo Rietbergen
- Categorie: Customer Engagement, Online Marketing
-
Dit is waarom de Net Promotor Score (NPS) zo interessant is voor jouw CRM!
- 21/05/2019
- Posted by: Leo Rietbergen
- Categorie: CRM, Customer Engagement, Customer Experience
-
Waarom klantbeleving ó zo belangrijk is voor jouw bedrijf
- 09/05/2019
- Posted by: Leo Rietbergen
- Categorie: Customer Engagement, Customer Experience
Klantbeleving werkt áls je erin gelooft
Klantbeleving, ook wel klantervaring of Customer Experience genoemd, is iets waar je als bedrijf veel mee kunt doen. Tenminste, als je als bedrijf ervan overtuigd bent dat het werkt. Het gevoel van een klant …