- 11/06/2019
- Posted by: Leo Rietbergen
- Category: CRM, Customer Engagement, Customer Experience, Online Marketing

Kennis delen = anderen inspireren
Inteleo groeit! Als Microsoft Dynamics 365 Specialist, CRM Adviseur en CRM Coach deel ik graag mijn kennis met anderen. Dit op basis van ruim 25 jaar kennis en ervaring op het gebied van CRM. Het vakgebied CRM omvat niet alleen de aanschaf van een CRM systeem en het werken met dit systeem. Het is een vakgebied dat vele andere vakgebieden overlapt, zoals Customer Experience, Customer Engagement en Online Marketing. Daarom is de Kennisbank van Inteleo heel breed opgezet, met als rode draad CRM. Benieuwd? Bezoek de Kennisbank en laat je inspireren.
De kennisbank van Inteleo: veel verschillende onderwerpen
De basis van CRM -zoals ik dat zie- hangt af van 3 succesfactoren: doel, mens en middel. Daar vind je in de Kennisbank diverse artikelen over. Daarnaast vind je er veel tips en artikelen over o.a.:
- CRM
- CRM systemen
- CRM strategie
- Big Data
- Customer Intelligence
- Microsoft Dynamics 365
- Mobile CRM
- Customer Journey
- Customer Experience
- Customer Engagement
- Customer Relations
- Social Media
- Voice of the Customer
- AVG
Bezoek de Kennisbank
Wekelijks wordt de Kennisbank van Inteleo uitgebreid met nieuwe artikelen. Daarnaast is er ook een Facebookgroep waar je op de hoogte wordt gebracht als er weer een nieuw artikel is geplaatst. Wil je de Inteleo Facebookgroep liken, klik dan hier. Ontbreken er onderwerpen in de Kennisbank waar je meer over zou willen weten of heb je ideeën voor andere onderwerpen? Stuur dan een e-mail naar leo@inteleo.nl. Je kunt mij ook bellen of mailen voor andere vragen.
Leo Rietbergen
Microsoft Dynamics 365 CE specialist l CRM Adviseur l CRM Coach
E-mail: leo@inteleo.nl • tel: +31 6 14 84 64 73