-
Customer Engagement en CRM: op 3 manieren een perfecte combinatie!
- 09/01/2022
- Posted by: Leo Rietbergen
- Categorie: CRM strategie, Customer Engagement, Social Media
Geen reacties -
Waar sta jij nú met CRM? Zo breng je je huidige situatie (ist) uitstekend in kaart!
- 15/08/2019
- Posted by: Leo Rietbergen
- Categorie: CRM strategie
-
Hoe jij met een persona perfect jouw doelgroep leert kennen!
- 25/06/2019
- Posted by: Leo Rietbergen
- Categorie: CRM strategie, Customer Journey
-
Overzicht waarvoor je een CRM systeem in jouw organisatie kunt toepassen!
- 18/06/2019
- Posted by: Leo Rietbergen
- Categorie: CRM, CRM strategie, Customer Engagement
-
Is een ERP systeem en/of een CRM systeem iets voor jouw organisatie? Of toch niet?
- 29/04/2019
- Posted by: Leo Rietbergen
- Categorie: CRM strategie, CRM systeem
-
2 makkelijke manieren om een Customer Journey te maken!
- 16/04/2019
- Posted by: Leo Rietbergen
- Categorie: CRM strategie, Customer Experience, Customer Journey
-
Wat is Big Data en hoe pas je dit succesvol toe in je CRM systeem?
- 11/04/2019
- Posted by: Leo Rietbergen
- Categorie: Big Data, CRM, CRM strategie
-
Zó maak jij een perfecte start met een CRM strategie binnen je bedrijf!
- 26/03/2019
- Posted by: Leo Rietbergen
- Categorie: CRM strategie, Starten met CRM
Met deze 4 stappen leg je een belangrijke basis voor een CRM strategie
Je hebt als bedrijf klanten. Het zijn er veel of het zijn er iets minder, maar zonder klanten houdt je bedrijf op om te bestaan. Zodra je …